Acasă

Primary links

  • Stiri
  • Arta
  • Fotografie
  • Muzica
  • Muzee
  • Teatru
  • Etnografie
  • Jazz &...
  • Mapamond
  • Fashion
  • Parteneri
  • Links
  • Contact
Acasă
Aniversari
Anticariate, librarii
Arhitectura
Arta
Balet
Burse
Casting
Cluburi, cafenele
Comemorari
Concerte
Concursuri
Conferinte
Cursuri
Dans
Dezbateri
Educatie
Emisiuni
Etnografie
Evenimente
Expoziţii
Fashion
Festivaluri
Film
Finantari
Forum
Foto
General
Institutii culturale
interviu
Istorie, arheologie
Jazz & ...
Lansari de carte
Lansari de disc
Lectură
Licitaţii
Mapamond
Muzee
Muzica
Premiere
Premii
Programe pentru adolescenti
Programe pentru copii
Programe pentru familii
Proiecte
Proiecţii
Publicatii
Seminare
Simpozion
Spectacole
Sport
Tabăra de creaţie
Targuri
Teatru
Turnee
Vernisaje
Workshops

Campania de comunicare pentru Concursul Enescu 2014 premiată la Gala PR Award

  • Institutii culturale
  • Muzica
  • Premii

COMUNICAT DE PRESĂ

Campania de comunicare pentru Concursul Enescu 2014 a luat Aur la categoria Comunicare în domeniul public la Gala PR Award, cel mai important eveniment din industrie

Joi seară, în cadrul Galei PR Award, campania de comunicare pentru Concursul Enescu a fost distinsă cu două premii: Aur – marele premiu la categoria Comunicare în domeniul public și Argint la categoria Cultură, Artă, Fashion, Sport.

Campania de comunicare pentru ediția 2014 a Concursului Enescu, creată de OMA Vision pentru Artexim, organizatorul Concursului și Festivalului Enescu, a fost distinsă joi seară în cadrul Galei PR Award cu Aur – marele premiu la categoria Comunicare în domeniul public și Argint la categoria Cultură, Artă, Fashion, Sport.
„În 2013, Guvernul a redus consistent finanțarea Festivalului și Concursului Internațional George Enescu, cel mai important brand cultural al României. Pentru a proteja Festivalul, Concursul a fost reprogramat pentru 2014, deși tradițional cele două evenimente aveau loc concomitent. Provocarea noastră a fost să comunicăm și să poziționăm Concursul Internațional George Enescu, separat de Festival, dar în cadrul brandului acestuia. De asemenea, să-l transformăm într-un prilej de bucurie pentru public și pentru iubitorii de muzică clasică. După ediția din 2014 a Concursului, autoritățile au decis ca Festivalul și Concursul să fie organizate de acum înainte separat, așa că ne vom bucura de câte un eveniment marca Enescu în fiecare an”, a declarat pe scena Galei PR Award Oana Marinescu, director de comunicare al Concursului și Festivalului Enescu.
„România contează!” a fost mesajul acestei ediții a Concursului Enescu (1-27 Septembrie 2014), care a adus împreună deopotrivă parteneri naționali și internaționali, arătând puterea României de a deschide uși pentru tinerii artiști în muzica clasică internațională. Două televiziuni străine – France 24 și Mezzo – au fost parteneri media principali ai Concursului, Euronews l-a inclus în agenda sa culturală, iar rețeaua ICR și Ministerul Afacerilor Externe s-au alăturat evenimentului și au promovat înscrierile în Concurs în plan internațional.
Campania de comunicare a urmărit să arate felul în care Concursul Enescu este un eveniment prin care România contează cu adevărat - în viața artiștilor, a iubitorilor muzicii, în lumea muzicii clasice. Aceasta și-a propus să transforme Concursul într-un eveniment inspirațional, pornind de la valorile compozitorului, și să umanizeze competiția.
240 de tineri artiști din 36 de țări de pe 5 continente, cu 20% mai mult față de ediția trecută s-au înscris în Concurs. Au fost înregistrate, de asemenea, mai multe premiere: implementarea unui sistem de înscriere pentru public pe site-ul Concursului și Festivalului, www.festivalenescu.ro, în formulă occidentală, organizarea unui Concert de Gală, cu laureați din trecut ai Concursului (Alexandru Tomescu - România și Amir Tebenikhin – Kazahstan), recunoscuți pentru cariera lor, amplasarea unui ecran în fața Ateneului (transmisie live), amplasarea unui ecran cu transmisii live de la Concurs în fața Ateneului Român, precum și lansarea campaniei social media #SoulsofEnescu, care a inclus poveștile artiștilor participanți la Concurs legate de întâlnirea cu muzica lui George Enescu.
3.000 de oameni s-au înregistrat pe site-ul evenimentului pentru a face parte din publicul Concursului în doar 24 de ore. Site-ul a fost accesat în propriție aproape egale din România și de peste tot din lume: 55% din România, 6,27% din Germania, 5.80% din USA, 3.98% din Japonia etc, comunicarea fiind făcută atât în limba română, cât și în limba engleză, cu anunțarea rezultatelor Concursului în timp real. De asemenea, șapte artiști recunoscuți astăzi în plan internațional, care au debutat în cariera internațională datorită Concursului Enescu s-au alăturat campaniei și au vorbit despre importanța României și a Concrusului - Alexandru Tomescu, Remus Azoiței, Elisabeth Leonskaja etc. Au fost mai bine de 1.400 de materiale în presa națională despre Concursul Enescu, 221 de postări pe bloguri, 297 de postări pe Twitter și 1102 pe Facebook.
Următoarea ediție a Concursului Enescu va avea loc între 3 și 25 septembrie 2016. Artiști de marcă pe piața internațională au confirmat deja că vor face parte din juriul internațional: Jean Philippe Collard – Președintele juriului de pian, Natalia Gutmann li Arto Noras (Secțiunea Violoncel), Peter Ruzicka (Secțiunea Compoziție), aclamata violonistă de origine română Silvia Marcovici și singurul român angajat vreodată al Academiei Regale de Muzică din Londra,  violonistul Remus Azoiței (Secțiunea Vioară).
OMA Vision este la al doilea an de colaborare cu Artexim. În 2013, firma de consultanță a creat și campania de comunicare pentru Festivalul Enescu, laureată, de asemenea, cu Aur la Gala PR Award.

 

  • Share/Save

Stiri Institutii culturale

Elite Art Gallery sprijină tinerii artiști și anunță lansarea...
15 Nov 2023
Elite Art Gallery
Propuneri evenimente ale Uniunii Artistilor Plastici din...
22 Oct 2023
„Lacrima de Argint” la al treilea spectacol - sau cum ne...
20 Oct 2023
Cum a cântat Beethoven din memorie la premieră? Concertul nr...
20 Oct 2023
Conferința Națională a Bibliotecarilor și Bibliotecilor...
18 Oct 2023 - 20 Oct 2023
Proiectul “Centenar Monica Lovinescu, vocea demnității”...
2 Oct 2023 - 19 Nov 2023
Recomandări ale Uniunii Artistilor Plastici din Romania - 18...
24 Sep 2023
Weekend record cu 14 spectacole pe 4 scene la Opera Comică...
23 Sep 2023 - 24 Sep 2023
Opera Comică pentru copii Bucureşti
„Annie JR”, premiera de la început de stagiune la Opera...
22 Sep 2023
Opera Comică pentru copii Bucureşti
TRIADE la Festivalul Internațional „George Enescu” Un trio de...
22 Sep 2023
mai multe
 
© 2003 - 2023 Toate drepturile rezervate Caligraf
    • Stiri
    • Arta
    • Fotografie
    • Muzica
    • Muzee
    • Teatru
    • Etnografie
    • Jazz &...
    • Mapamond
    • Fashion
    • Parteneri
    • Links
    • Contact