Acasă

Primary links

  • Stiri
  • Arta
  • Fotografie
  • Muzica
  • Muzee
  • Teatru
  • Etnografie
  • Jazz &...
  • Mapamond
  • Fashion
  • Parteneri
  • Links
  • Contact
Acasă
Aniversari
Anticariate, librarii
Arhitectura
Arta
Balet
Burse
Casting
Cluburi, cafenele
Comemorari
Concerte
Concursuri
Conferinte
Cursuri
Dans
Dezbateri
Educatie
Emisiuni
Etnografie
Evenimente
Expoziţii
Fashion
Festivaluri
Film
Finantari
Forum
Foto
General
Institutii culturale
interviu
Istorie, arheologie
Jazz & ...
Lansari de carte
Lansari de disc
Lectură
Licitaţii
Mapamond
Muzee
Muzica
Premiere
Premii
Programe pentru adolescenti
Programe pentru copii
Programe pentru familii
Proiecte
Proiecţii
Publicatii
Seminare
Simpozion
Spectacole
Sport
Tabăra de creaţie
Targuri
Teatru
Turnee
Vernisaje
Workshops

Vernisaj expozitie "Eye Candy" semnata Mihai Florea la Anaid Art Gallery

  • Arta
  • Expoziţii
  • Vernisaje
Anaid Art Gallery

Comunicat de presă

Anaid Art Gallery – prezintă „Eye Candy” semnată Mihai Florea

Joi, 10 februarie 2011, ora 19.30 va avea loc la ANAID ART GALLERY vernisajul expoziţiei  „Eye Candy” semnată Mihai Florea, curator Diana Dochia. Publicul amator de artă contemporană va putea viziona expoziţia în perioada 10 februarie – 5 martie 2011.

Omul contemporan este bombardat de reclame, fie că este vorba de panouri stradale, reclame TV, reviste etc. Aproape întotdeauna imaginea produsului este însoţită sau prezentată de un model feminin ce se înscrie în conceptul de 90-60-90 cm. Imaginea modelului feminin vinde produsul comercial: de la banalele obiecte de uz casnic, la vacanţe petrecute în insule superbe, până la maşini scumpe, vile de lux etc. Preocuparea artiştilor faţă de societatea de consum îşi are rădăcinile în arta pop a anilor 1960.

Expoziţia „Eye Candy” semnată Mihai Florea satirizează în egală măsură atât pe cel care produce reclama, cât şi pe cel care o promovează şi consumă. Societatea contemporană este o societate „extra-ambalată”, după cum afirma artistul Mihai Florea. O societate în care femeia devine în sine o parte a produsului consumat. Femeia – Ispita este cea care seduce consumatorul să cumpere produsul. Ea are rolul de a ispiti, de a atrage posibilii clienţi. Există în cadrul expoziţiei sentimentul unei inversări de roluri: Femeia – ispita devine un obiect al promovării, iar obiectele banale se transformă, prin promovare, în obiecte unicat.

Expoziţia este conturată în patru secţiuni: Useful Objects (Obiecte banale), Flags (Steaguri), Candy Eyes (Ochi dulci), Worship (Veneraţie).
Mihai Florea este absolvent al Universităţii Naţionale de Artă Bucureşti.           

Anaid Art Gallery vă invită să faceţi o incursiune în arta contemporană de  luni până vineri între orele 11-19, sâmbăta între orele 10-18. 

Curator: Diana Dochia
 

  • Share/Save

Stiri Arta

Elite Art Gallery sprijină tinerii artiști și anunță lansarea...
15 Nov 2023
Elite Art Gallery
Propuneri evenimente ale Uniunii Artistilor Plastici din...
22 Oct 2023
LOST SIGNAL. Intervenții: Miki Velciov la Muzeul Național al...
19 Oct 2023 - 25 Oct 2023
Muzeul Ţăranului Român
Cadourile lui Nicolae Ceaușescu, care au parcurs „Drumul...
27 Sep 2023
Expoziția „Nicolae Grigorescu, pictor al ethosului românesc...
24 Sep 2023
Muzeul Naţional de Artă al României
Recomandări ale Uniunii Artistilor Plastici din Romania - 18...
24 Sep 2023
Ziua cinematografelor la MNAR
22 Sep 2023
Muzeul Naţional de Artă al României
Horia Bojin @ Galeria Brăteanu din Timişoara
21 Sep 2023
LOST SIGNAL. Recuperări: cazul Eugeniei Mureșan
21 Sep 2023 - 15 Oct 2023
Muzeul Ţăranului Român
Festivalul Classic for Teens revine cu ediția a IV-a, între...
21 Sep 2023 - 28 Sep 2023
mai multe
 
© 2003 - 2023 Toate drepturile rezervate Caligraf
    • Stiri
    • Arta
    • Fotografie
    • Muzica
    • Muzee
    • Teatru
    • Etnografie
    • Jazz &...
    • Mapamond
    • Fashion
    • Parteneri
    • Links
    • Contact