Acasă

Primary links

  • Stiri
  • Arta
  • Fotografie
  • Muzica
  • Muzee
  • Teatru
  • Etnografie
  • Jazz &...
  • Mapamond
  • Fashion
  • Parteneri
  • Links
  • Contact
Acasă Actori

Stiri Coca Bloos

Coca Bloos

Hamlet

  • Arpad Konczei
  • Cristian Moţiu
  • Diana Cavallioti
  • Fatma Mohamed
  • Florin Zamfirescu
  • Igor Caras
  • Ioana Anastasia Anton
  • Jozsef Bartha
  • Judit Dobre–Kothay
  • Laszlo Bocsardi
  • Lászlo Mátray
  • Marius Stănescu
  • Romeo Tudor
  • Sorin Dobrin
  • Sorin Leoveanu
  • William Shakespeare
  • Alexandru Repan
  • Alin Teglas
  • Coca Bloos
William Shakespeare
Teatrul: 
Teatrul Metropolis
Regia: 
Laszlo Bocsardi
Cu: 
Florin Zamfirescu
Cu: 
Marius Stănescu
Cu: 
Sorin Leoveanu
Cu: 
Alin Teglas
Cu: 
Coca Bloos
Cu: 
Alexandru Repan
Cu: 
Cristian Moţiu
Cu: 
Lászlo Mátray
Cu: 
Igor Caras
Cu: 
Ioana Anastasia Anton
Cu: 
Diana Cavallioti
Cu: 
Sorin Dobrin
Cu: 
Romeo Tudor
Scenograf: 
Jozsef Bartha
Miscare scenica: 
Fatma Mohamed
Costume: 
Judit Dobre–Kothay
Muzica: 
Arpad Konczei
Premiera: 
14 Jan 2009

Adaptare text: Alice Georgescu

Light design: Tamás Bányai

 

HAMLET, ÎN PREMIERĂ, LA METROPOLIS!

La început de an, Teatrul Metropolis vă invită la un spectacol de top:

HAMLET, într-o montare de excepţie semnată de László BOCSÁRDI.

În lupta cu o lume coruptă, ce este mai de preţ?
A-ţi face singur dreptate, sau a păstra aparenţele impuse de sistem?

Între ce limite se mai poate defini Adevărul?

Pe care axă alegi să fii…sau să nu fii, când porţi însemnele poverii “publice”, dar şi “civile”?

Iată doar câteva dintre întrebările la care ne provoacă să reflectăm echipa spectacolului “HAMLET”
 

O zi din viaţa lui Nicolae Ceauşescu

  • Florin Călinescu
  • Mihai Dinvale
  • Puiu Antemir
  • Th. Denis Dinulescu
  • Alexandru Tocilescu
  • Coca Bloos
Th. Denis Dinulescu
Teatrul: 
Teatrul Mic
Regia: 
Alexandru Tocilescu
Cu: 
Coca Bloos
Cu: 
Mihai Dinvale
Cu: 
Florin Călinescu
Scenograf: 
Puiu Antemir
Premiera: 
17 Feb 2005

Vreme de un sfert de secol lui Nicolae Ceausescu i s-au ridicat osanale si i s-au dedicat omagii. In ultimii 15 ani, acelasi personaj a fost tinta unor analize inteligente, dar si a delimitarilor neverosimile sau a nostalgiilor grotesti.
Acum, o adevarata echipa de soc, reunita la Teatrul Mic, schimba macazul si adopta un cu totul alt ton: incercand sa recupereze imaginea epocii de aur, regizorul Alexandru Tocilescu redescopera vaudeville-ul.

Pamfletul lui Denis Dinulescu, O zi din viata lui Nicolae Ceausescu, a devenit un “spectacol de sunet si lumini” in care Florin Calinescu il interpreteaza pe odiosul regretat, Coca Bloos - pe sinistra lui sotie, Nicu Alifantis salveaza nestematele folclorului comunist, iar scenograful Puiu Antemir si artistul plastic Mircea Stanescu impacheteaza totul in culoarea partidului.
Ati trait acele vremuri? Veniti la Teatrul Mic sa ne confruntam amintirile.
Nu le-ati prins? Haideti sa vedeti cum a fost.

8PT N9UĂ, 89... fierbinte după '89

  • Ana Mărgineanu
  • Ana Mărgineanu
  • Cristian Iacob
  • Gheorghe Visu
  • Isabela Neamţu
  • Maria Ploae
  • Petru Mărgineanu
  • Coca Bloos
  • Ana Mărgineanu
Ana Mărgineanu
Teatrul: 
Teatrul Foarte Mic
Regia: 
Ana Mărgineanu
Cu: 
Coca Bloos
Cu: 
Gheorghe Visu
Cu: 
Maria Ploae
Cu: 
Cristian Iacob
Cu: 
Isabela Neamţu
Scenograf: 
Ana Mărgineanu
Muzica: 
Petru Mărgineanu
Premiera: 
15 Oct 2004

Scenariu de Ana Mărgineanu pe texte de Ştefan Caraman, Peca Ştefan, Petre Barbu, Paul Cilianu, Călin Blaga

Premii:
Festivalul Dramaturgiei Romanesti de la Timisoara, editia a XI-a:
GHEORGHE VISU - Premiu pentru cel mai bun actor
COCA BLOOS - Premiul pentru cea mai buna actrita

MARELE PREMIU Festivalul de Dramaturgie Contemporana de la Brasov, editia a XVI-a:
GHEORGHE VISU - Premiul pentru cel mai bun actor
PREMIUL SPECIAL AL JURIULUI

Vreti un spectacol cu povesti romantice si lacrimogene? Nu veniti aici!
Vreti o comedie draguta si calduta care sa va adoarma? Ramaneti acasa cu televizorul!
Vreti un spectacol snob si pretios? Nu, nu, ati gresit adresa!
Vreti sa aflati ce mai e nou? Va intereseaza un spectacol care sa va priveasca personal?
Premiera absoluta la puterea cinci, suna tentant?
Cinci dramaturgi noi v-au studiat si au scris pentru voi cinci piese care nu s-au jucat niciodata.
Aveti curajul sa vedeti ce au gandit? Va asteptam!

(Ana Margineanu)

In 89.89... fierbinte dupa '89, Ana Margineanu transeaza corpul anchilozat al Romaniei post-decembriste, incitandu-l - prin conturul steagului aplicat pe chilotii unei Marlyn lascive - sa se trezeasca. "Albul cel mai pur" e in tandem cu eternul si fascinantul tricolor. Nu noutatea scriiturii sau a tematicii este aportul spectacolului, ci tipul de abordare inter-textuala, care suprima parametrii conventiei, destructurand-o pe masura ce rolul devine o schita de joc. Decliseizarea, anularea distantei scena - sala (actorii sunt asezati la inceputul spectacolului in public) nu doar in sens fizic, ci si ca element de constructie subterana, alimenteaza dinamica spectacolului. Accentul cade pe interactivitatea sustinuta abil de actori, formula - liant a spectacolelor Anei Margineanu care le asigura o anumita unitate de structura.

(Mihaela Michailov - Observator cultural 23-29 noiembrie 2004)

Un scenariu inspirat conceput, pe muchie de cutit, acut, cu tensiuni de tot felul, cu ironie si auto-ironie, cu tente parodice de plina clasa, cu umor acid, taios, usturator, cu situatii si relatii umane, deloc sofisticate, de zi cu zi, din mintea si din sufletele tuturor. Analiza propune de fapt investigarea continua a trecutului, a raportului fiecaruia cu el - emotional, social, moral, rezidual - pentru ca pe acest raport se inalta prezentul, eliberant sau angoasant. (.) Spectacolul Anei Margineanu este ca un concert de camera. Mica orchestra sustine o partitura ce pare accesibila. Aici este si clenciul, momeala. Pare pe intelesul tuturor si are, totodata grade de receptare. Concertul este dirijat impecabil, este interpretat de virtuozi. Fiecare nota conteaza, fiecare instrument în parte, fiecare atac, precum si fiecare solo in parte care nu ar putea sa fie minunat daca nu s-ar sprijini pe calitatile partenerilor.

(Marina Constantinescu - Romania literara 24-30 noiembrie 2004)

Spectacolul a participat la:

- Festivalul Dramaturgiei Romanesti de la Timisoara, editia a XI-a (3 - 10 octombrie 2004)
- Festivalul de Dramaturgie Contemporana de la Brasov, editia a XVI-a (12 - 19 noiembrie 2004)
- Festivalul de Teatru de Camera si Underground, Arad, editia a III-a (16-22 mai 2005)
- Festivalul International de Teatru de la Sibiu, editia a-XII-a (26 mai - 5 iunie 2005)
- Gala noilor generatii "Capul de regizor", Buzau, editia a II-a (12 - 18 iunie 2005)

Paparazzi. Cronica unui răsărit de soare avortat

  • Eugen Cristian Motriuc
  • Irina Solomon
  • Liliana Pana
  • Marius M. Ionescu
  • Matei Vişniec
  • Mihai Dinvale
  • Mihai Lungeanu
  • Oana Albu
  • Petre Moraru
  • Radu Zetu
  • Avram Birău
  • Bogdan Talasman
  • Coca Bloos
Matei Vişniec
Teatrul: 
Teatrul Foarte Mic
Regia: 
Mihai Lungeanu
Cu: 
Coca Bloos
Cu: 
Mihai Dinvale
Cu: 
Bogdan Talasman
Cu: 
Oana Albu
Cu: 
Petre Moraru
Cu: 
Eugen Cristian Motriuc
Cu: 
Avram Birău
Cu: 
Liliana Pana
Cu: 
Marius M. Ionescu
Cu: 
Radu Zetu
Scenograf: 
Irina Solomon
Premiera: 
13 Feb 2004

Spectacolul, o satira la adresa naturii umane, prezinta modul in care reactioneaza oamenii pusi in fata unei situatii limita. Soarele, care a explodat, ii obliga pe acestia sa-si scoata mastile, sa se arate asa cum sunt ei, meschini sau generosi, inconstienti sau capabili sa inteleaga, macar in ultimul moment, ceva din talcul existentei.

Dar cum fiintele umane nu reusesc sa comunice nici macar in fata unui posibil cataclism, dau nastere la situatii hilare si chiar absurde. Culmea, singurul interesat de soarta universului e Cel ce nu vede!

In ambianta retro a Teatrului Foarte MIC, zece actori: Bogdan Talasman, Oana Albu, Mihai Dinvale, Petre Moraru, Eugen Cristian Motriuc, Coca Bloos, Avram Birau, Liliana Pana, Marius M. Ionescu, Radu Zetu reconstituie lumea intreaga intr-un moment crucial.

Richard al III-lea se interzice

  • Doru Ana
  • Lorette Enache
  • Luana Drăgoescu
  • Mălina Andrei
  • Matei Vişniec
  • Mihaela Zamfirescu
  • Mihai Bisericanu
  • Mihai Madescu
  • Mircea Florian
  • Petre Lupu
  • Raluca Botez
  • Ştefan Ruxanda
  • Valeria Ogăşanu
  • Virgil Ogăşanu
  • Alexandra Ioniţă
  • Alin Olteanu
  • Anca Sigartău
  • Cătălin Babliuc
  • Coca Bloos
  • Cătălina Buzoianu
Matei Vişniec
Teatrul: 
Teatrul Bulandra
Regia: 
Cătălina Buzoianu
Cu: 
Doru Ana
Cu: 
Coca Bloos
Cu: 
Cătălin Babliuc
Cu: 
Anca Sigartău
Cu: 
Mihai Bisericanu
Cu: 
Petre Lupu
Cu: 
Lorette Enache
Cu: 
Mihaela Zamfirescu
Cu: 
Virgil Ogăşanu
Cu: 
Valeria Ogăşanu
Cu: 
Alin Olteanu
Cu: 
Raluca Botez
Cu: 
Ştefan Ruxanda
Cu: 
Alexandra Ioniţă
Scenograf: 
Mihai Madescu
Miscare scenica: 
Mălina Andrei
Costume: 
Luana Drăgoescu
Muzica: 
Mircea Florian
Premiera: 
15 Jun 2006

Light design: Ioan Lazăr

Procesare grafică: Tom Brânduş, Adrian Tăbăcaru

Asistent regie: Dana Iliescu

Irina Sârbu - pian

Gabriela Bokor - violoncel

Marius Hoghi - tubă

Georgian Lepădatu - clarinet

Paul Aniculăesei - corn

Matei Vişniec scrie - nedorind sa respecte intru totul adevarul istoric - un text construit dupa o logica onirica, chiar cosmaresca.

Surprinde secvente din ultima parte a vietii regizorului Vsevolod Emilievici Meyerhold, când acesta monteaza piesa lui Shakespeare, Richard al III-lea, într-un mod cu totul inedit. Meyerhold foloseste un limbaj teatral expresiv, recupereaza teatralitatea prin biomecanica, pledeaza pentru conventia scenica iar interpretul devine un element vizual în miscare.

Prin acest spectacol modern, prin care-si devanseaza epoca - ne sugeaza Visniec - Meyerhold a deranjat pe toata lumea: parintii regizorului, societatea reprezentata printr-o comisie care "analizeaza munca depusa de artist în slujba clasei muncitoare" si chiar pe Generalisimul Iosif Visarionovici Stalin, la ordinul caruia este arestat si ucis.

Prin nasterea simbolica a omului nou - un fals copil al falsei neveste a lui Meyerhold - se pune intrebarea: ce fel de descendenta poate asigura o generatie sacrificata, mutilata, de oameni carora li se neaga dreptul de a gandi cu propriul lor cap?

O privire retrospectiva, un trecut amintind de tiranii, care pe glob n-au fost inca abolite in totalitate, crampeie de viata surprinse cu har, un teatru innoitor a carui mostenire e la fel de vie chiar si in acest inceput de mileniu...

Şefele

  • Ada Milea
  • Alina Herescu
  • Dorina Lazăr
  • Emilia Dobrin
  • Sorin Militaru
  • Werner Schwab
  • Coca Bloos
Werner Schwab
Teatrul: 
Teatrul Odeon
Regia: 
Sorin Militaru
Cu: 
Dorina Lazăr
Cu: 
Coca Bloos
Cu: 
Emilia Dobrin
Scenograf: 
Alina Herescu
Muzica: 
Ada Milea
Premiera: 
12 Oct 2005

Coproducător: HVB România.
Un spectacol realizat cu sprijinul Institutului Goethe Inter Nationes, Bucureşti
Sponsor: Cooperativa Meşteşugărească "Mobila şi Tapiţerie"

Spectacol preluat de Teatrul ODEON de la Teatrul ACT

 
 
© 2003 - 2023 Toate drepturile rezervate Caligraf
    • Stiri
    • Arta
    • Fotografie
    • Muzica
    • Muzee
    • Teatru
    • Etnografie
    • Jazz &...
    • Mapamond
    • Fashion
    • Parteneri
    • Links
    • Contact